Daha önce bahsettiğim gibi bu siteyi ilk açtığım zaman günlük binlerce kişi geliyordu. Sitemde bir yazı paylaştığım zaman anında index alıp üst sıralara çıkıyordu. O zaman dan bu zamana ne değiştirdim. HİÇ BİR ŞEY. Sadece bir süre iş yoğunluğundan dolayı ara vermiştim. Bu site benim dünya ile bağlantım. Neden index almıyorsun ? Yazılarımı insanlara neden ulaştıramıyorum? Dün bir şey fark ettim ve yıkıldım diyebilirim. Toplam da bugün itibariyle 3544 adet içerik olan blogumda sadece 70 tane index almış. Bu yazıların %70 i benim Search Console'dan manul eklediğim içerikler. O içerikleri silmenin anlamı neydi? Nerede yanlış yaptım? Hiç bir ayarıyla falan oynamadım. Bu hareketiyle beni yıktı Google. Burada senin altyapını kullanıyorum. Senin alanın boştan yere işgal oluyor. Yıllardan beri geliştirmediğin Blogger altyapısı hakkında bir şey demiyorum bile. Bu bloguma kıyamıyorum fakat eğer bu durum düzelmez ise Wordpress blog açacağım. Hiç te gözüme gelmez. Yazmayı seviyorum fakat insanlar ile paylaşınca daha çok seviyorum. Şu an kendim yazıp kendim okuyorum. Bir anlamı yok!