Burası çok acayip bir yer. Akıl mantık almıyor. Bu yazıyı dünyanın neresinde olursan ol okuyabilirsin ama kimse görmüyor. Bunda belki biraz benim işin tekniğini takip edememem, biraz arama motorlarının ticari ve saçma sapan bi algoritmaya bürünmeleri etkili olabilir. Kalabalık içinde yanlızlık gibi. Ben burada bundan sonra boş yapacağım. Kendimi bir şekil ifade edeceğim. Tanımadığım herhangi birine nasıl ifade ediyorsam. Zamanında bu siteninde databasenin bir kısmının olduğu bir web sitem vardı. Wordpress tabanlı. Yaklaşık olarak günde bin ziyaretçi alıyordu. O zamanlar kesinlikle bloğumda reklam görünmesini falan istemedim. Gerçekten çok tatlı bir tasarıma sahipti. Güzel arkadaşlıklar edindim o blog sayesinde, buluşmalar yaptık. Tavsiyeler aldım. Reklam almadığım ve masrafını karşılayamadığım için kapatmak zorunda kaldım. Üzerine farklı projeler denesem de o ilgiyi yakalayamadım. Bu blog zaten vardı. Bedava altyapısı ve anında index alması benim baya bir ilgimi çekiyordu. Şu gün baktığımızda o eski halinden eser yok şimdi. Google terk etmiş gibi gözüküyor. Keşke yine o blog arkadaşlıklarını yakalayabilsek!