Yarım yanmış, yarım donmuş.Aklım buna şaşmıs
aöaşaşmamam gerekmiş, bu şaşkınlıklar aptalcaymıs
Senin Kalbin ahşapcaymıs benimki kezzapca,bu aşk ahmakca
Geç ve köşene otur suskun !
Senin zamanın degiL bu zaman
Önce konuşmayı öğren sonra kolay kavran
Bu yollarda cok iyi olmalı manevran ve mis gibi kokmalı sundugun manolyan
Yolcuların yolcusuyum,Yolum tozlu topraklı
Gerilmiş ettten canbaz için ipler
Asfaltın Üzeri paramparca cambazlar
Hepsini Kaldırıp atar ölümden cımbızlar
Var Olan son Gücümle yüzümü yüzüne çevirmeliyim
Seni Derhal Görmeliyim
Ama Hayır’…Bir ekz daha acı cekerek ölmemeliyim!..
Sana Doğruları Söylemeliyim
Karşımda Yollar, ahval paranormal
ben yolruldum,bir adım atmaya Kalmadı Takat.
Beni üzmeden söylemeye Çalıstıklarının hepsi yüzümü mosmor eden sert tokat.

Nakarat

Aklımı avla bir gafil kuş gibi mermiye değsin
Ama bu canımı sakla,başka bir canım yok elimde avcumda

Kolera

Herkes Uyudu Yine içtimada Düşünce bazen tercih etmen gerekir
Bilmemeyi bilmeye el değmemiş hayallerimin ortasında duran
Bir kara sevda camına Taş Fırlatsan uyansa
Casaretimi topladım konuşacaktım sen gelince sular altında
kaldı anşatacaklarım.
Gözlerimin sığınagı kadar aralık kapım ellerin gül kokardı sen
diken satardın hayır ağlamıyorum üstümden yağmur bulutu geçti
hayır Ağlamıyorum gözüme biraz sen kaçtı çok tedirginim
çünkü cok soğuksun ya hu yine ormanın içine doğru kaçtır ürkek
bir ahu. Gülümsemene hasretim bağlanmış basiretim hemde
kapalıymıs kısmetim.Bir Sokak köpeği buldum ona sarıldım ağladım ağladım.