Quantcast

Evet arkadaşlar ps serisi oldukça ileri düzey bir yere gidiyor . bugünkü haberlere göre nisan ayında piyasada olması beklenen ps cs5 sürümü oldukça sağlam yapılmış gibi görünüyor.. cs2 ve 4 kullandım cs2 den bir türlü vazgeçemedim ama en güzelide o olsa gerek diye düşünüyorum…

http://i43.tinypic.com/2a0cd9s.jpg

Photoshop CS5 Full Türkçe İndir

programları tr kullananlarada biraz kıl oluyorum piyasada o kadar ing anlatım varken ? tr kullanmanız normal mi acaba? neyse eleştiriyi bir kenara bırakıp cs5 in yeni özelliklerinden bahsetmek gerekirse ps kullananlar kullanınca pek farkı anlayabilecekler hız konusunda bilmiyorum ne kadar geliştirme yapılmış ama oldukça güzel yerlere getirdikleri bir gerçek.. full ve türkçesini buradan pek yakında indirebilirsiniz.. iyi günler.

Adobe Photoshop Cs5 Portable

alt
Uyumluluk :Windows XP, Vista, 7
Dil: İngilizce
Crack : Gerekmez.
alt
alt